Na de vorige editie werd de Wintercup organisatie geconfronteerd met het vertrek van meerdere vrijwilligers op belangrijke posities binnen de organisatie. Het heeft er lange tijd om gespannen of we op tijd nieuwe medewerkers zouden kunnen vinden. De belangrijkste posities zijn weer ingevuld. De voorbereidingen zijn in volle gang.
Ons wedstrijdsecretariaat heeft vele, vele jaren tijdens alle Wintercup dagen met veel inzet en motivatie alle uitslagen tot in de puntjes verwerkt en met grote snelheid op internet kunnen plaatsen. Daaraan is na seizoen 2010-2011 helaas een einde gekomen. Voor een goede bedrijfsvoering van het secretariaat komt nogal wat kijken en binnen onze vereniging was niet iemand te vinden die de verantwoording voor het naadloos overnemen op zich kon nemen.
In seizoen 2011-2012 zullen we gebruik gaan maken van Racetimer voor de elektronische tijdwaarneming en uitslagverwerking.
Soms gaan dingen niet zoals je verwacht. Een plezierig gesprek met een redacteur van de Gooi en Eemlander had een minder prettig verslag in die krant tot gevolg. De toon van het verhaal weerspiegelt totaal niet de inhoud van hetgeen is besproken. Het was voor de Wintercup organisatie juist altijd een sport om zo snel als mogelijk de winnaars op het podium te krijgen en de uitslagen op internet.
We gaan samen met onze vrijwilligers ons best doen om in het seizoen 2011-2012 weer net zo’n succesvolle Wintercup neer te zetten als iedereen van ons gewend is.
Graag tot ziens aan de start op zondag 13 November.
Met een sportieve groet, Bob Heinis.